عدسی طبی
نوشته شده توسط : poya

لنز دید دوگانه

خرید عدسی طبی

 

لنز بعدی که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم، لنز تری فوکال طبی است. طراحان لنز طبی این لنز را با دو خط جدا کرده اند. قسمت بالایی عینک دوربین، قسمت میانی و قسمت پایینی لنز برای نزدیک بینی طراحی شده است.

 

لنز دوبینی پیشرونده

با معرفی عینک های طبی دوبینی، رضایت عموم مردم افزایش یافت. وقتی به صحبت های کاربران این نوع لنز گوش می دادیم، تنها نارضایتی آنها از این لنز، خط وسط بین این دو لنز بود. تا اینکه لنزهای طبی پیشرونده دوبینی وارد بازار شد و توانست جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کند.

 

منشور لنز منشوری

نوع دیگری از لنزهای طبی برای افراد مبتلا به هتروفوریا، عدسی منشوری است. هتروفوریا در واقع یک اختلال بینایی است که در آن چشم ها در حالت استراحت در یک جهت قرار دارند. لنز منشوری به این افراد کمک می کند بهتر ببینند.

 

لنز مخصوص مطالعه

اگر می خواهید در حین مطالعه مراقب چشمان خود باشید و دید بهتری به اشیاء نزدیک داشته باشید، خرید عینک مطالعه را پیشنهاد می کنیم. توجه به این نکته ضروری است که عینک مطالعه بدون نسخه قابل خریداری است.لطفا توجه داشته باشید که این مدل از عینک ها مشکلات شکست نور را حل نمی کند.

 

 

عینک مطالعه

لنزهای طبی کاربردی

با مطالعه مطالب فوق با انواع لنز طبی برای مشکلات چشم آشنا شدیم. با خرید عینک طبی مناسب می توانید از چشمان خود خرید عدسی طبی

محافظت کنید. یا دو محصول را در یک محصول با شیمی اقتصادی بخرید. عدسی بخرید که هم فتوکرومیک و هم سه کانونی باشد.

 

فتوکرومیک

لنزهای فتوکرومیک عینک های طبی هستند که هنگام قرار گرفتن در معرض نور تیره می شوند. البته نام صحیح این لنز طبی فتوکرومیک است. جالب است بدانید که تاریکی عدسی فتوکرومیک به شدت نور بستگی دارد. هر چه میزان نور بیشتر باشد، لنز تیره تر به نظر می رسد.

 

 

ضد انعکاس خرید عدسی طبی

 

این لنز طبی نور ورودی به چشم را افزایش می دهد و نور منعکس شده از سطح را برای دید بهتر کاهش می دهد. در نتیجه، عینک را می توان واضح تر دید. پس اگر از این مدل عینک های طبی استفاده می کنید به تمیز کردن لنز دقت کنید.





:: برچسب‌ها: عدسی طبی , هزینه شیشه عینک , خرید شیشه عینک طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: